Pierwszy post, wprowadzenie, lato 2018

25 sierpień 2018
Wprowadzenie

Witam na moim blogu, na którym mam zamiar przekazywać inspiracje dotyczące mody dla tzw. kobiet plus size, kobiet puszystych. Może na początku postu podniosę na duchu dziewczyny, które uważają, że moda nie jest dla kobiet, które nie są chude, szczupłe czy wysportowane. Może Was zadziwię, ale jest. Coraz więcej popularnych marek, sklepów zaczyna projektować ubrania dla kobiet powyżej rozmiaru 42, świat otwiera się znów na kobiety z krągłościami. Masz kompleksy na punkcie swojego ciała? Pora z tym skończyć. Osobiście sama z tym walczyłam zakrywając każdą część mojego ciała pod zbędnymi, za dużymi ubraniami. Natknęłam się na profil instagram dziewczyny Tess Holiday, dzięki Niej jak i innym (Iskra Lawrence, Ashley Graham i wiele innych) stwierdziłam, że skoro one potrafią być piękne w ubraniach, które stereotypowo powinny nosić szczupłe dziewczyny to dlaczego ja nie? Nie wszystkie ubrania, których nie chcemy założyć, bo wydaje się że nie wypada przy Naszych dodatkowych kilogramach są źle odbierane przez społeczeństwo. Kilka linijek niżej zapoznam Was z jedną z wielu stylizacji, w których kiedyś nie wyszłabym do ludzi. Każdy ma kompleksy, sama je posiadam, bo od tak nie da się ich pozbyć, aczkolwiek najważniejsza jest akceptacja siebie. Pokochanie siebie, takim jakim się jest, nikt nie musi być idealny i wysportowany jak duża ilość kobiet czy mężczyzn na instagramie. Otwórzmy się na ludzi i pokażmy, że nie jesteśmy gorsi od innych, wystarczy przełamanie pierwszych lodów.

Kilka słów o mnie

Jestem Marta, mam 18 lat i pochodzę z Mysłowic (okolice Katowic). Interesuję się modą, wizażem oraz fotografią. Uwielbiam zwierzęta, w przyszłości chciałabym mieć własne minizoo, aktualnie mieszkam z pieskiem, rybką i dwoma szczurkami. Moim marzeniem jest skok na bungee, przelot paralotnią i wyjazd do USA. Najwięcej czasu spędzam z moim chłopakiem i przyjaciółmi. W wolnym czasie lubię śpiewać i przeglądać nowe posty blogerek. W tajemnicy Wam mogę powiedzieć, że od czasu do czasu uwielbiam obejrzeć sobie bajki na cartoon network. 🤫

Lato 2018, stylizacja

W poniższej stylizacji chciałam pokazać między innymi to, że krótkie koszule równie dobrze leżą na kobiecie z krągłościami jak i na szczupłej osobie. Aby zakryć swój brzuszek wystarczą spodenki/jeansy z wysokim stanem. Do stylizacji ubrałam trampki, ale równie dobrze pasowałyby jakieś sandałki, czy buciki na koturnie. Według mnie stylizacja jest bardzo dobra na upalne dni. Koszula jest przewiewna, a krótkie spodenki odsłaniają Nasze piękne nogi.

Bluzka koszulowa – Atmosphere

Spodenki – H&M

Buty – Old school Vans

Okulary – No name

Social media/kontakt:
Snapchat: mvvrcivv
Facebook
Instagram
Kontakt/współpraca: marciasizeplus@o2.pl